En lördag som idag.

Jag har hunnit med rätt mycket idag ändå. Om man jämför med de senaste dagarna alltså.. Jag började dagen med att åka ut till Becky för att hämta min halloweenutstyrsel. Handlade lite på hemvägen och hämtade ut paket. När jag kom hem provade jag min halloweendräkt också och det var lite stor men det ska nog bli bra. :)

Därefter slängde jag mig i soffan och slocknade i en halvtimme (!!!) innan jag blev väckt av att det plingade i mobilen och det var Linda som vill ta en tur på stan. Så jag promenerade ner till Karlslund för att möta upp henne och Tilda. Vi knatade in till stan där vi hann med några affärer och så avslutade vi med en mackeriamacka, chokladboll och kaffe på krokanen såklart.

När vi var färdiga och några pengar fattigare gick vi hem till Linda där hon hämtade bilen och vi åkte till Ica. Jag fick vara barnvakt i bilen så mamma Linda fick handla i lugnan ro.


Tack min fina Linda för att du alltid lyssnar och får mig på bra humör!

Nu är jag hemma. Väntar på att klockan ska bli strax efter 17 och då ska jag åka ner på stationen och hämta upp världens bästa Sandris som kommer hit och ska mysa med mig HEEEELA kvällen! Underbart. Får se om vi går ut och käkar eller om vi lagar något här hemma. Hursomhelst så ska det bli kanonmysigt!

Tjopptjopp!

Kommentarer
Postat av: polkagrisen

<3 always!!

Datum: 2010-10-12 Tid: 19:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0