Tusende inlägget!

Det är ju lite stort tycker ja! Detta inlägg tillägnar jag Hellepelle och hennes Christian som i helgen blev äkta makar.

Med det vill jag alltså berätta lite kort om min helg som spenderades i Skövde. Det var alltså här som de lyckliga tu blev en. Vigseln var otrolig fin och känslosam. Så fort Helen satte sin fot i kyrkan sprutade tårarna. Jag har aldrig någonsin sett en så vacker brud. Christian passade mucho bra vid hennes sida då han var minst lika stilig som hon var vacker. Under vigselns gång lyste kärleken i deras ögon och man bara ser att de hittat rätt här på livets väg. (För att köra på samma spår som den roliga prästen! :))

När vigseln var över var det dags för fågelfrökastning, kramkalas och gruppfotografering. Allt i regnväder. Men vad gjorde det? Inte ett dugg för allt var så fint iaf.

Innan festen satte igång så hann vi piffa till oss och vila en sväng på hotellet. Sedan blev det taxifärd till regementet där festligheterna hölls. Mingel med skumpa och små tilltugg fick vi i väntan på brudparet.

När de anlänt fick vi sätta oss till bords. Tal efter tal föll över rummet. Dagen som redan varit känslosam fortsatte i samma anda. Vilka fantastiska talare de var allihopa. Fia chockade alla med de (enligt mig) finaste tal jag någonsin hört. De blev alldeles tyst i rummet och jag kan lova att inte ett enda öga var torrt.

När mat, tal och bröllopsbakelser var avklarat blev det bröllopsvals och därefter dansades det halva natten innan vi trötta men mycket nöjda återvände till hotellet för välbehövlig sömn.

Ett STORT tack till brudparet för att jag fick vara med om den största dagen i erat liv.
Det var en fantastisk upplevelse!





Och Hellepelle, jag kan inte med ord beskriva hur viktig och betydelsefull du är i mitt liv. Jag kan inget annat än hålla med Fia, du har alltid hållit i min hand och ALLTID lyssnat och gett mig de bästa råden, när jag varit ledsen, arg, trött, less men även delat min lycka när jag varit glad! Och du vet att jag alltid har och kommer hålla i din hand också! Älskar dig så min älskade Pissnisse! <3











Kommentarer
Postat av: Hellepelle

Älskar dig vännen! Tack för allt! Du betyder så mycket för mig....



Nu rinner nästan tårarna igen...



I <3 U!

Datum: 2010-10-28 Tid: 18:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0