Vinternoll2

 

Så var det fredag igen då. Jag är hemma och kurerar mig idag också. Halsen är bättre och jag är inte så hes längre. MEN istället vaknade jag med lock i höger öra och tusen ton snor i näsan. Finns det inget slut på det här? Man känner sig helt sne i hela huvudet när man hör kasst på ena örat.

 

Så idag blir det en till soffdag. Jag har släppt ut vilddjuret och hon lär väl bli ute rätt länge idag känns det som. Finfint väder och det gör att man blir glad och varm i själen trots envis sjukdom. Att jag dessutom ligger här med en stor kopp kaffe, en macka och en satsumas som väntar på mig gör att man bli ännu mer varm. :)

 

Till det blir det inte mindre än.. gissa vad?

 

Ja just, The Big Bang Theory! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0